Det börjar nu



Jag är nu officiellt gymnasieelev. Wow. tänk att jag hela livet väntat på att få gå ur nian, för då slipper man skolan (haha, dum man är som ung och tror sånt), men nu är jag tillbaks vi skolbänken. Rätt skönt faktiskt. Var väldigt nervös innan, men allt gick som jag hoppats - jättebra. Klassen och lärarna verkar okej, så det är ju bara bra. Redan i morgon drar det igång på riktigt. Sovmorgon tills klockan halv tio och då har vi kemi, om jag inte minns fel. Hm, måste nog försöka få mig skjuts ner så att jag faktiskt kan få sovmorgon. Älska att bo utanför Torsby<3333. Okej, seriöst nu då. Saknade självklart vännerna, fast jag fick ju se dom lite under dagen. Men jag tror nog att de här tre åren kommer gå bra. Shit, vad många bra det blev. Det måste verkligen vara superbra. Nu ska jag dricka kaffe, för jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0