Jag är helt säker på att det spökar inne på mitt rum! Det händer bara konstigare och konstigare saker.





God morgon!
Nej, jag har inte sovit tills nu, utan var redan uppe vid tio. Blev väckt av att en vän skickade ett sms angående fredag. Vad händer då då? Jo, jag ska kanske grilla lite med mina vänner då.
Usch för vädret idag! Det regnar ju! Men i morgon ser det ut att bli bättre.
Vet ni? Det spökar i mitt rum. Jag är helt säker på det!! För hur normalt är det att komma in på sitt rum och tro att man är på en restaurng med massa människor och höra hur de pratar och hur någon spelar trevlig pianomusik. Jag vet verkligen inte vad som händer!! Igår så lät det som att det var en skräckfilm inne på rummet. Hmm, rätt märkligt det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0