Det som göms i snö, kommer upp i tö



När jag satt ute på verandan i solen och läste så såg jag en sak som fick mig att le. En låda med fyrverkerier såg jag. Okej, det är ju kul tänker ni nu ... Men jag kom att tänka på nyår. Det var så grymt roligt. Jag var med vännerna, skrattade och hade det superkul. Och så skulle vi smälla raketer vid tolvslaget. Det gick ju som det gick... Lådan fick vi aldrig fart på (Eller det kanske vi fick? Minns faktiskt inte) och den har stått där ute sedan nyår. Och idag så såg man den, för all snö är nästan borta. Fast vi fick ju fyr på några raketer. En del smällde av på backen, haha!
Nej, fy vad kul det var.

Längtar efter sommaren SÅ!!
Ska se till att göra en massa roligt i år. Det är ju sista sommarlovet innan vi splittras. Kommer sakna alla så oerhört mycket. Nästan alla klasskamrater kommer gå åt olika håll. Fast några får man ha kvar i tre år till.
Jag ska faktiskt pröva på golf, att åka skateboard och spela tennis denna sommar. Det kan bli intressant, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0