Torsdag



Igår innan fyra hade jag det där håret. Det var kanske slitet, hade en rejäl utväxt, var platt och rufsigt på samma gång, olika nyanser på huvudet... Men det var i alla fall långt. Jag kunde lägga håret på en sida. Nu är det en omöjlighet. Det går inte. Jisses vad man kan sakna hår alltså! Men hallå, det är ju bara hår. HÅR. Det växer ut igen. Och det duger som det är nu med. Men jag saknar det ändå. För jag gillade att ha hår att "krypa in i, gömma sig i". Nu känner jag mig naken utan det där håret.
Okej, nog om hår. Är nästan klar med NO:n nu. Tror jag förstår det mesta. Ska kolla igenom det en sista gång.
Engelskan har jag inte ens tittat på - men den kn jag.
Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll. Orkar inte vara så här trött mer!
I morgon är det "konfirmation" också! Så himla kul! Världens bästa konfagrupp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm

2010-10-01 @ 12:43:23
Postat av: Anonym

2010-10-01 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0