Rummet blir så fint när man packar



Håller ni inte med? Visst är det inte lite snyggare än vanligt?
Har packat - det enda jag gör om dagarna tror jag. Var tvungen att byta väska för den förra var så liten, eller så kanske det var lite mycket kläder... Men nu verkar det som allt får plats i väskan. Det enda som ska packas ner nu är: tandborste, sminket och kameran. Börjar bli så himla nervös, vi åker ju på tisdag! I morgon kommer jag kunna säga "vi åker i morgon". Oh, jag längtar så!
Slipper göra NO-prevet i morgon också - så himla gött! Kan det väl det nästan, men jag vill vara med på genomgången i morgon, så jag är säker på att jag kan det.
Ikväll tror jag att det får bli en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0