Okej, matte är inte roligt jämt


Dagens. Ny skojorta - från Zara
Hur ska jag beskriva min dag? Jo, hemsk, deppig, fruktansvärd, bedrövlig, sorlig... Matteprovet gick DÅLIGT: Tror jag fick 35, fast min mattelärare sa 36. Ni förstår inte hur många svodomar som flugit runt i mitt huvud på grund av det. Jag älskar matte - men hatar matteproven. De blir alltid fel. Jag gör alltid slarvfel. Alltid. Det har bara hänt EN gång att jag inte gjort ett endaste slarvfel - och DÅ var jag nöjd.
Men det går inte att ändra på det nu, nästa matteprov får bli bättre.
Men vi har allt haft det kul idag med. Mycket, mycket skratt.
Jag har sagt några sjuka kommentarer. Förstår inte vad det är med mig.
I morgon är det NO prov. O nej. Och så har jag engelska och matteläxa tills i morgon också. Ska ta och börja med läxorna alldeles strax.
Hoppas att ni haft en bättre dag än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0