Nyklippt



Jag har varit trött idag. Fast piggare än igår. Allt jag gjorde blev nog lite fel - jag var bara seg.
Slutade vid halv två som tur var. Hjälpte Juliorna med matten. Ska allt göra repetionsuppgifterna jag med sen, för jag ska göra a-delen i morgon.
Julia följde med mig hem efter skolan idag. Vi tittade på kort ifrån Teneriffa - mycket kul bilder...
Har varit hos frissan idag med, så nu är det "ny" frisyr.
Det är JÄTTEKORT! Jättejättejättekort. Puffigt och lockigt. Jag vet inte om jag ska vara glad, skratta eller gråta. Men det tar alltid tid för mig att vänja mig. Jag är nästan alltid missnöjd när jag klippt mig, men efter ett tag blir jag nöjd.
Men jag saknar mitt långa hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0