Lilla Miss Negativ



Idag har det varit drygt - en jobbig dag, jättejobbig.
Är så bedrövligt trött.
Fick reda på att vi har engelska tills i morgon
Hemkunskapen var... ooh, dryg.
Och så har det bara varit ännu mera jobbigt.
Bättre blir det inte när man inser hur mycket det är som ska göras. Jag menar:
NO-prov på måndag - så träning på det.
Engelskan tills i morgon.
Packning som snart måste bli klar - vi åker ju på tisdag.
Städning.
Kasnke bakning för att muffinsarna blev misslyckade.
Och så mârten på det!
Kan jag säga att det ska bli skönt med semster, eller?! Jag är helt slutkörd. Det känns som batterierna är slut.
Men jag vet inte hur mycket ledigt det blir där borta... för matten ska göras klart när jag är där och så verkar det som att jag har spanska också.
Men nu ska jag sluta vara negativ - har varit det nog nu. Nu ska jag bli postetiv! Det är ju mârten i morgon faktiskt! Och det är KUL. Och det verkar som att det ska bli ganska bra väder nu. Och det är  BRA.
Okej, läxor och packnig var det, men jag orkar inte jämt nu. Måste få ta igen mig ett litet tag. Bara sitta framför datorn och lyssna på musik och bara glömma allt annat. Få lite lugn och ro - ett litet tag i alla fall. Sen får det bli saker som måste göras - när batterierna är laddade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0