Hårproblem





Inatt sov jag riktigt dåligt. Orkade aldrig sova. Låg och vred mig i timmar. Jag gick upp och drack te, drack mjölk, läste... Ja, allt jag kunde komma på för att jag skulle bli trött. Men inget hjälpte. I stället la jag mig i sängen och tänkte. Och vad tänkte jag på? Jo, mitt hår. Jag vill ändra det. Men hur? Har funderat på att bli blond igen, eller att kanske göra slingor. Men jag vet inte... Det kanske bara är så att jag ska vara mörkhårig, men jag saknade mitt ljusa hår så himla mycket igår. Har varit mörk ända sedan i början av 2009, så det är nästan två år. Kommer inte ens ihåg hur jag såg ut i ljust. Men jag har fått för mig att det skulle bli bättre om jag blev ljus nu (ja, jag minns att det inte var jättebra sist...), jag har ju ändrats en hel del sen jag var ljus - om jag säger så.

Nog om hår.
Följde med Julia hem efter skolan ett tag.
Jag hade inte tänkt att åka buss, men gjorde det för hennes skull.
Jag hade inte tänkt följa med henne hem, men gjore det för hennes skull.
Så jag har verkligen varit en snäll kompis idag. Men vi hade det kul, så det var då inge fel med att följa med henne hem. Men promenaden hem till henne var HEMSK: Regn, blåst och iskallt. Och så har jag ingen huva - så det var inte kul.


Kommentarer
Postat av: julia

haha, JAA du är så snel :)

2010-10-19 @ 19:31:38
URL: http://hadokoah.blogg.se/
Postat av: Remyeira

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 14:01:59
URL: http://remyeira.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0