sova



Okej, det är så här: jag måste sova nu. Kan ju inte vakna upp till morgonen och vara trött. För är man trött så vill det gärna bli så att man ser förfärlig ut - och det vill man ju inte när skolfoto väntar. Kanske ska jag ta och plocka fram kläderna som jag tänkt ha tills i morgon, blir antagligen tights, linne och en skjorta/tunika.
Ja, så ska väl ta och borsta tänderna nu, eller nej förresten, först ska jag dricka den där superdrycken som gör en frisk. Jag vet vad den heter, men stavningen vill jag inte försöka mig på, så vi kallar den för superdrycken. Superdryck och tandborsting. Sen sova, tills halv sex. HALV SEX?! Det är ju sjukt! Men bussen kommer ju tio över sju, så vad har man för val?
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0