Och som vanligt så fattade jag ingenting till sist..



Har suttit och sett på skräckfilm, The Unitvited, i cirka en och en halvtimme. Filmen var ganska bra, men när det närmade sig slutet blev det som vanligt en besvikelse när det gäller skräckfilmer. Jag fattade ingenting. Allt gick så fort fram. Jag gick liksom från att tycka "Oj, det här var ju en bra skräckfilm" till att tycka " Jaha... Vad hände nu då?". Djup suck. Julia som har sett den förut får väl förklara för mig i morgon.
Tror det får bli sängen nu. Inte trött, men det är ju skönt att sova många timmar.
Eller så kanske jag sitter framför datorn ett tag, läser eller gör något annat en stund.
I morgon är det dags för en ny vecka. Vecka 42. Sen är det vecka 43, sen blir det Höstlov! Oj vad jag längtar!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0