Foton Från Skolan


Vem döljer sig bakom kameran? Hmm, svårt att gissa...

Ja då var onsdagen avklarad. Dagen har känts väldigt lång, men den har varit kul. Jag och Karlsson hade med våra kameror idag så det blev en massa foton - men det var inte jag - utan Julia som tog korten.
Har fått i mig lite mat sedan jag kom hem för en halvtimme sen. Trött, frusen och ont i huvudet (det har sina orsaker) är hur jag har/är jämt nu - men ändå mår jag så ovanligt bra. Har varit på ett toppenhumör idag.
Ska försöka ladda hem MSN nu, för jag har inte det på min dator, och så ska jag sicka bilderna till Julia. Men jag kan inte lova att jag lyckas, för tekniska saker är ju inte min grej...
När jag väl ska gifta mig så ska inte gifta mig rikt, utan jag ska gifta mig tekniskt - alltså med någon teknisk. Bra va? Då slipper jag alla tekniskaproblem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0