Vad har jag gett mig in på, egentligen?



God dagens! Haft en bra dag? Det har i alla fall jag.

Idag har jag gjort något bra. Något som jag verkligen inte trodde att jag skulle våga. Jag måste erkänna att jag är livrädd, fast samtidigt väldigt nöjd. Jag ska göra något som jag har velat så himla länge! Något som jag aldrig trodde att jag aldrig skulle våga. Herregud, vad har jag gett mig in på egentligen?
Ja, vad ska jag göra då?
Jo, så här var det... Jag anmälde mig till Julshowen idag.
Jag ska sjunga på Julshowen som är i skolan sista dagen innan jullovet. Det är ju helt sjukt.
Jag. Ska. Sjunga.
För hela skolan.
Nervös kan ni skriva upp att jag är, men jag SKA göra det. Måste bara finna en låt som passar.
Hjälp, jag ska sjunga.

Kommentarer
Postat av: Marie :D:P

Men guud Josefin !! :D Va kuul :P

2010-11-23 @ 17:42:22
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: the fucking star

OCH DET GILLAR VI VÄLDIGT MYCKET!!!c:

2010-11-23 @ 17:49:30
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0