Take my hand



Då var torsdagen avklarad, i alla fall skoldagen. Inga läxor tills i morgon hellre, underbart! Så det blir en ledig kväll. Okej, ledig är väl att ta i, för jag har ganska så mycket att göra tills 21 december... Kompisarna fick höra mig sjunga idag, på filmen som Linnea spelade in på mig, och jag fick posetiv kritik, så det kändes bra. Nu är det bara att finna den rätta låten. Haha, jag skriver bara om det här med julshowen alltså...Måste nog få mig lite bättre magmuskler också, för det behöver man ha. Och så ska jag ta och spela in lite fler låtar så att mina friends får höra.

Jag har en väldigt lust med att beställa kläder! Men jag har inga pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0