Snö


Jag bad Linnea fota min outfit idag, och vad fick jag? En bild med ett halvt huvud... Bra.

Jag är verkligen en dålig bloggerska nu. En jättedålig, hemsk och usel. Men det finns förklaringar. Jag har SO:prov i morgon. Jag har tränat rejält på det, men inget fastnar, fast jo, lite. Det känns som att jag kan allt och inget på samma gång. Men ska läsa mer sen, lite senare.
Mycket men nu...

Första riktiga snön har ju börjat ösa ner idag. Suck. Jag vill ha tillbaks sommaren. Fast idag när jag var på Toria och handlade så såg jag tomtar (prydnands) och pepparkakor, då tänkte jag: Det är jul snart! Vad mysigt! Och tänker jag på det så får det väl vara så här kallt och snöigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0