Bara för att jag har världens bästa syster



Har ganska så nyligen kommit hem ifrån kalaset. Det var faktiskt rätt roligt, trots att det mest var gamligar där. Ingen under fyrtio, förutom Linnea. Det är att tur att jag har lilla Nea, min söta lilla syster som jag har. Hon är så himla gullig och snäll. Vi skrattade väldigt mycket ikväll vi två. Ja, hon är underbar.
Vi fick väl lite tråkigt ibland, men det varade inte så länge.
På slutet blev det segt, så vi fotade lite istället. Lägger upp bilder i morgon, för jag är för trött för att orka göra det nu.
Ska ta och hoppa ner i sängen och vänta på att John Blund kommer med lite sömn.
Good Night!

Kommentarer
Postat av: MaRiE :D

Jaa ! Hon är underbar ^^)

2010-11-14 @ 00:20:37
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0