Sunshine



Lovade att jag skulle berätta vem fotografen till bilden var, så jag gör väl det. Det är Julia Karlsson, antagligen en av världens bästa fotografer!

Kom hem ifrån Sirsjön, ja hur mycket kunde klockan ha varit, tolv -halv ett.
Men trött var jag då inte när jag kom hem. Så det var bara att ligga och vänta på att sömnen skulle komma...
Och eftersom jag vaknade vid halv elva så tog det nog ett tag innan den kom. Men jag var faktiskt vaken en gång vid halv nio också. Varför? För att det var tre katter utanför min dörr och krafsade på den. Jag tror jag bli galen på katter!

Låg ute i solen ett alldeles nyss, det fick bli frukost där idag.
Får se om jag orkar ut en sväng till, kanske om det slutar blåsa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

fiiiiin biiiiild :)

2010-06-17 @ 16:15:43
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0