Sommarlov!



Så blev mitt hår, dög det?
Själv blev jag ganska nöjd. Jag tycker att mina ögon blir fina i det mörka håret, men vad vet jag.

Nu är det i alla fall äntligen sommarlov!
Jag kan knappt fatta det. Det är så himla underbart, trots att jag är lite små-förskyld.
Jag väntar nu ivrigt på att postbilen ska komma, för jag tror att den kan komma med lite betyg (nervöst!).

Jag tror jag ska lägga upp lite bilder på hur jag såg ut idag lite senare.
Har tyvärr inga kort från skolan för jag tog aldrig några och så har jag ju ingen kamera :(  Vill ha en systemkamera, så det är väl bara att spara.
Men Julia K kanske vill skicka några bilder?

Kommentarer
Postat av: Karlzone

Jag kan skicka dom imorgon ;)

2010-06-11 @ 23:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0