Men, var det inte han?...

Det var verkligen jättekul i Charlottenberg igår! Det var länge sen jag skrattade så mycket.
Shoppade lite nya kläder, tänkte visa som sen.
Igår fick det även bli en ät-precis-vad-du-vill-dag. Blev pizza, glass och godis.
När vi åt glass så hände det en väldigt kul sak. Mamma liksom började att titta så konstigt, och då såg hon en "man" som hon kände igen så väl, men det tog ett tag innan det kopplade för henne. När vi var i Gambia så var det nämligen med en gubbe från Gräsmark, och vad han badade i ska vi ine kommentera... Och det verkade vara han hon såg! Linnea fick då väldigt bråttom, hon skulle se om det var han hon sett, så vi skyndade oss efter honom. Vi trodde att vi följde efter honom och vi trodde att han gått ut, så vi gick ut och kollade, men vi kunde inte se honom. Men så dök han upp bakom oss. Vi följde diskret efter honom, men så tvärvände han och gick in igen. Då bestämde vi oss för att åka hem och sluta "förfölja" honom.
När vi var på väg hem så körde vi om en bil, då sa vi på skoj "tänk om det är han som kör bilen". Och vem tror ni inte det var som vi körde om? Jo, han från Gräsmark xD  Jag och Linnea började självklart att skratta. 
Ja, så då börjde "jakten" igen. Och han stannade i Gräsmark så vi tror att det var han. 
Men hände det en massa annat kul också. Men det orkar jag inte skriva om. Och jag förstår om ni inte fattade ett dugg av texten jag skrev, för det gör jag knappt själv :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0