Lite om mig:



Det var ett tag sedan jag hade en Visste ni att... så det kanske är dags igen?
Ja det är det. Så då kör vi på en nu!

Jag älsar citat och dikter
Jag älskar verkligen citat. Kloka, bra, fina citat. Det är något av det bästa som finns att läsa. Jag förstår faktiskt inte varför jag inte äger en citatbok, för jag älskar dom ju.
Och dikter, det är också något som är kul att läsa. Speciellt de fina dikterna. De som får en att "åh, vad bra!"
Ja, citat och dikter, jag älskar det, men det har ni väl fattat vid det här laget?
Jag blir alltid lika glad när jag själv kommer på en bra dikt eller ett bra citat. Det får en att tänka " shit, jag kan ju jag med!". Och så älskar jag att skriva bra texter. Typ som dikter. kanske skulle jag dela med mig av mina verk någon gång? Ja kanske.

Det är supermysigt att åka bil på natten
Att sitta i en varm bil med musik eller radio på samtidigt som det är kolsvart ute är alltid lika mysigt. Det ger en sådan härlig känsla.
När vi skulle till Spanien så åkte vi på natten, och då var radion på och jag satt och halvsov. Supermysigt!

Jag vill flytta till USA om några år
En dröm som jag har haft änge är att dra till USA när jag blivit lite äldre. Gärna till LA - där är det ju varmt! Jag hatar ju den svenska vintern... Men New York lockar också, fast där är ju klimatet mera likt Sverige, men det är rätt bra, för Sveriges vintrar med snö och kyla är ju rätt mysiga.
Och vad har jag tänkt göra i USA? Jo, lyckas med någon karriär antar jag... Artistdrömmen är ju stark, men inte direkt realistisk. Så toppmäklare i USA vore inte helt fel!

Jag hade låtsaskompisar som liten
Det är sant. Jag uppfan Gula, Blåa och Pocke. Vad det var för något? inte en aning. Tur att jag fick riktiga vänner till sist, hehe.

Okej, inte så många saker, fast några!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D



2010-12-08 @ 19:34:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anthonyveronica

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-05-10 @ 15:47:50
URL: http://anthonyveronica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0