17 - En konstig dröm

  Jag drömmer mycket konstigt. Särskilt om att jag inte kan låsa dörrar. Ofta står jag och försöker låsa, så att ingen ska kunna ta sig in, men hur mycket jag än vrider på nyckeln så låser sig aldrig dörren.
  Men hmm, när drömde jag senast något riktigt konstigt?
  Jag får ofta höra att mina vänner drömmer konstiga drömmar, men jag själv drömmer aldrig så knäppt som de.
  Men en dröm som jag minns är en dröm som jag drömde för väldigt många år sedan. Det var nog minst fem år sedan, men det var så konstigt och samtidigt läskigt, så jag minns den än idag.
  Jag drömde att min "faster" satt i en gungstol och jag åkte runt i en bubbla. (jättenormalt ju..!). I bubblan så försökte jag blunda, men gick det då? Neeej! Det var omöjligt. Även om mina ögonlock var stängda så såg jag allt.
  Det värsta med drömmen är att min "faster" (gammelfaster eller vad det var) är död. Hon var jätteläskig där hon satt i gungstolen! Hon spände verkligen ögonen i mig och jag kunde inte sluta titta!!
  Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0