11 - Min dag

  Min dag har sett ut så här: 
  Jag vaknade vid halv elva av att alarmet på mobilen drog igång. Det tog ovanligt länge för mig att fatta att det var klockan som ringde och att det var dags att gå upp. Jag var så himla inne i drömmen, så jag tog mig liksom inte ur den. Jag drömde att jag blev jagad av någon slags maffia, haha! Det var skitläskigt!
  När vi till sist kommit upp så städade vi ihop lite och åt sedan frukost.
  Den ena vännen åkte hem vid halv tolv - tolv, medans den andra blev kvar längre.
  Jag och Julia satt vid datorn och kollade bloggar, såg på bilder från igår, bloggade, var inne på facebook. Vi såg aven på teve, bland annat skidskytte. Vi skrek och hejade på så mycket så Julia tyckte det var tur att vi var ensamma hemma, för vi var så högljudda i soffan när det gick så bra för Sverige.
  Vid tre åkte Julia hem och då hade även syrra kommit hem. Då blev det att prata lite med syrran och sedan sitta lite mer vi datorn och teven.
  Mycket dans och sång blev det i alla fall idag. Det behövdes, det ger en lite energi, hehe.
  Ja och sen blev det väl lite Wallaner vid nio, sedan fick det bli sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0