10 - De tre ställen som jag vill besöka

Det finns tre ställen i världen som jag verkligen känner att jag vill besöka någon gång. Jag vet inte varför de lockar så, men det är som att de har någon dragningskraft.

Paris
Jag ångrar att jag inte läste franska, för jag vill så gärna till Paris. Och så vill jag ju dit i maj, och språkgrupperna åker i maj. Men jag ska allt ta mig till paris någon gång i framtiden. Det verkar vara en sådan mysig och fin stad. Så mina vänner, nu vet ni vart ni ska ta mig när jag fyller arton!
Tänk er att srosa runt på stan, turisa, besöka mysiga caféer, shoppa - ja allt vad Paris har att bjuda på!
Ja, jag bara ska dit någon gång, så är det.

London
Lonon verkar ha mycket att erbjuda. Jag skulle vilja åka dit under sommaren med mamma och gå och se på Wimbeldon, för både jag och mamma älskar att se på tennis.
Jag skulle vilja besöka London Eye, Big Ben o.s.v. Jag älskar sevärdheter och det tror jag det finns gott om där!

USA
USA skulle jag vilja åka till snartast! Det vore skitkul, så himla mycket att se och uppleva! Det vore väldigt kul att åka dit och stanna några månader så man kan åka runt i USA. T.ex. besöka New Yorg, Los Angeles, Hawaiii, Las Vegas o.s.v. Har ju även släkt i USA, så det vore roligt att hälsa på dem någon gång.
USA vill jag även till för jag vill flytta dit, men utan att veta hur landet är, så är det svårt att veta om man vill bosätta sig där.

Nu kan väl någon ta mig med på en resa? Snälla?


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack!

2010-12-18 @ 18:00:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0