Varför Pocke?



Här ska ni få en förklaring til varför jag döpt bloggen till Pocke!
Pocke är något som jag har hittat på själv, när jag var väldigt liten. Så liten så jag knappt minns det. Men så här är det: Jag hade antagligen låtsaskompisar, eller något liknande när ja var ganska så liten. Pocke var ett "folkslag". Och Pockearna kunde ha namn som Gula, Blåa, Röda, Gröna, etc. Jag har ingen aning vart jag fått det ifrån, men på nåt vis har det väl dykt upp. Jag har faktiskt en bild i hjärnan om hur en Pocke ser ut, men eftersom jag är så dålig på att måla så kan jag inte dela med mig av den. Får väl kanske ändå ta och försöka måla en någon gång.
Ja, nu vet ni hur det ligger till. Hoppas ni förstod lite av det jag skrev i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0