The Hills and The City



Vilken lugn dag det har varit. Har inte gjort ett dugg. Kollat lite på teve, suttit vid datorn, lyssnat på musik... ja, det är nog allt. Men det är inge fel med det. Det har varit ganska skönt med en sådan dag. Skulle nog behöva sova lite, för jag känner hur tröttheten sakta kryper fram nu. Men först ska jag se på The Hills och The City. För några månader sen så stod jag inte ut med de programmen, tyckte de var urdåliga, men nu har jag ändrat åsikt. Det är väl inte jättebra, men det är ganska underhållande, så mycket drama, haha.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Onsdag kanske går bra! Jag vet inte riktigt när ja slutar men tror det är tio i tre eller nått sånt för ja har sovmorgon i allafall. :)

2010-08-29 @ 18:21:20
URL: http://kriistinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0