Söndags kväll


Kvällens Josefin, slapp och med utan smink, det är great.

Har gått runt här. Tänkt på vad jag ska packa. Okej, jag fattar om ni tänker packa? Nu?! Ja jag är antagligen knäpp, men det är kul att packa. Det är spännande på något vis, för när man har börjat packa så är det inte lång tid kvar. Det är bara lite mer än två veckor kvar. Allt har jag ju inte fått fram, bara väldigt få saker. T.ex. Böcker, ett par solglasögon och några bikinisar. Det ska bli så skönt att åka ifrån det här vädret! Regnet är inte kul längre. Allt är grått, tråkigt.


Och nej, alla gosedjur i bakrunden ska inte med, hehe... Vet inte varför jag har de framme, de tar bara plats :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0