Kallt åt fossingarna


Tack för att det finns eld, annars vore det ännu kallare!

Någon film blev det ju inte, ingen som ville titta med mig. Får väl ta och finna mig någon som vill se på film med mig, för här hemma finns det då inga filmsugna människor.
Har målat naglarna framför brasan, hann inte det igår. De fick bli turkosa. Jag vet, inte särskilt intressant. Men nu vet ni.
I morgon ska jag sova länge, för jag är trött, som ni antagligen vet vid det här laget nu, har ju tjatat om det hela veckan. Men jag har varit trött. Men det blir nog bättre till veckan, då vänjer man sig nog.
Ska nog ta och sova snart nu, måste bli av med den lilla förkylning som jag tror är på gång. Har ingen lust att få ont i halsen och bli hes. Det är inte kul, i alla fall inte om man älskar att gå runt och sjunga här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0